Vi erbjuder:
Proxytels personal har lång erfarenhet av att hantera inkommande samtal inom exempelvis kundtjänst och telefonpassnings tjänster.
- Flexibilitet gällande öppettider och bemanning
- Kompetent personal med lång erfarenhet av kundtjänst/försäljning
- Professionellt kundbemötande
- Rättvis prisbild
- Rapportering och uppföljning av statistik
Proxytels personal har lång erfarenhet av att hantera inkommande samtal inom exempelvis kundtjänst och telefonpassnings tjänster.
Vi arbetar idag med ett aktivt team och vår största kund är Fondplacerarna i Sverige AB.
Vi tillhandahåller marknadsföring/försäljning åt Fondplacerarna gällande en tjänst inom Fondanalyser/Nyhetsbrev där affärsidén är att bolaget erbjuder sina kunder en aktiv nyhetstjänst inom fonder.
Omdöme från tidigare kund:
Vi är väldigt nöjda med hur vår kundtjänst har hanterats under ledning av Proxytel. Förutom en effektivare hantering, har vi även fått märkbart färre avhopp och generellt nöjdare kunder. Proxytel servar våra ca. 50 000 kunder.
Vi tillhandahåller marknadsföring/försäljning åt Fondplacerarna gällande en tjänst inom Fondanalyser/Nyhetsbrev där affärsidén är att bolaget erbjuder sina kunder en aktiv nyhetstjänst inom fonder.
Omdöme från tidigare kund:
Vi är väldigt nöjda med hur vår kundtjänst har hanterats under ledning av Proxytel. Förutom en effektivare hantering, har vi även fått märkbart färre avhopp och generellt nöjdare kunder. Proxytel servar våra ca. 50 000 kunder.