Vi erbjuder:
Proxytels personal har lång erfarenhet av att hantera inkommande samtal inom exempelvis kundtjänst och telefonpassnings tjänster.
- Flexibilitet gällande öppettider och bemanning
- Kompetent personal med lång erfarenhet av kundtjänst/försäljning
- Professionellt kundbemötande
- Rättvis prisbild
- Rapportering och uppföljning av statistik
Proxytels personal har lång erfarenhet av att hantera inkommande samtal inom exempelvis kundtjänst och telefonpassnings tjänster.
Vi arbetar idag med ett aktivt team och vår största kund är Advisor Fondförvaltning AB.
Vi tillhandahåller marknadsföring/försäljning åt Advisor gällande en PPM- tjänst där affärsidén är att bolaget erbjuder sina kunder en aktiv förvaltning av sin premiepension.
Omdöme från Advisor Fondförvaltning AB som är vår största kund idag:
â€Vi är väldigt nöjda med hur vÃ¥r kundtjänst har hanterats under ledning av Proxytel. Förutom en effektivare hantering, har vi även fÃ¥tt märkbart färre avhopp och generellt nöjdare kunder†Proxytel servar
Advisors ca. 50 000 kunder.
Vi tillhandahåller marknadsföring/försäljning åt Advisor gällande en PPM- tjänst där affärsidén är att bolaget erbjuder sina kunder en aktiv förvaltning av sin premiepension.
Omdöme från Advisor Fondförvaltning AB som är vår största kund idag:
â€Vi är väldigt nöjda med hur vÃ¥r kundtjänst har hanterats under ledning av Proxytel. Förutom en effektivare hantering, har vi även fÃ¥tt märkbart färre avhopp och generellt nöjdare kunder†Proxytel servar
Advisors ca. 50 000 kunder.